
Hercegovačko selo d.o.o. Međugorje, Čitluk – autentičan spoj turizma, tradicije i ruralnog razvoja
Hercegovačko selo d.o.o. iz Međugorja, općina Čitluk, predstavlja značajan primjer uspješnog spoja ruralnog turizma, očuvanja kulturne baštine i promocije autentičnog hercegovačkog načina života. Kompanija je registrirana kao društvo sa ograničenom odgovornošću i nalazi se na adresi Put Grabovina 4, Međugorje.
Djelatnost i fokus kompanije
Glavna djelatnost Hercegovačkog sela d.o.o. je razvoj i promocija ruralnog turizma kroz izgradnju i vođenje turističko-ugostiteljskog kompleksa koji uključuje tradicionalne kamene kuće, restorane, kušaonice domaćih proizvoda i ostale sadržaje koji gostima pružaju autentičan doživljaj hercegovačkog sela. Kompanija se aktivno bavi očuvanjem tradicije kroz arhitekturu, gastronomiju i lokalne običaje koje prezentuje turistima iz zemlje i inostranstva.
Hercegovačko selo funkcioniše kao svojevrsni etno kompleks koji kombinira smještajne kapacitete, ugostiteljske objekte i prezentacione prostore za domaće proizvode, vina i rakije. Ovakav koncept predstavlja značajan doprinos razvoju ruralnog područja i pozicioniranju Hercegovine kao atraktivne turističke destinacije.
Turistički i gastronomski sadržaji
U sklopu kompleksa nalaze se tradicionalni restorani koji nude autohtonu kuhinju baziranu na lokalnim receptima i namirnicama. Poseban akcenat stavlja se na vinsku i rakijsku ponudu, koja je rezultat saradnje sa lokalnim vinarijama i proizvođačima. Takođe, u okviru kompleksa često se organizuju degustacije i kulturno-zabavni programi, čime se dodatno obogaćuje turističko iskustvo posjetilaca.
Uloga u razvoju ruralnog turizma
Hercegovačko selo d.o.o. se pozicioniralo kao jedan od ključnih promotora ruralnog turizma u regiji Hercegovine. Kompanija je bila korisnik različitih programa podrške i podsticaja za razvoj ruralnog turizma, uključujući i projekte u sklopu EU4AGRI inicijative. Njeno djelovanje ima direktan uticaj na lokalnu ekonomiju kroz zapošljavanje lokalnog stanovništva, saradnju sa domaćim proizvođačima i očuvanje kulturne baštine.
Brendiranje i promocija
Jedan od značajnih projekata koji je realizovan jeste brendiranje lokacije kušaonice unutar kompleksa, s ciljem povećanja konkurentnosti u turističkom sektoru. Ova inicijativa omogućila je kompaniji da se diferencira na tržištu i ponudi jedinstven proizvod koji kombinuje istoriju, tradiciju i savremene turističke standarde.
Saradnja i partnerstva
Kompanija usko sarađuje sa lokalnim organima vlasti, turističkim organizacijama i međunarodnim donatorskim programima. Takođe, partner je i brojnim poljoprivrednim gazdinstvima i proizvođačima iz regije, čime dodatno jača lanac vrijednosti u turističkoj i agroindustriji. Učešće u javnim pozivima i programima podrške dodatno potvrđuje aktivan pristup kompanije u unapređenju turističke ponude.
Prisustvo na internetu i društvenim mrežama
Kompanija ima svoju službenu web stranicu putem koje prezentuje ponudu, rezervacije i ostale informacije za posjetioce:
Prisustvo na društvenim mrežama omogućava direktnu komunikaciju sa potencijalnim gostima i promociju događaja i novih sadržaja. Aktivnosti na društvenim mrežama uključuju objave o tradicionalnim jelima, arhitekturi sela, kulturnim manifestacijama i gostovanjima poznatih ličnosti.
Zaključak
Hercegovačko selo d.o.o. iz Čitluka predstavlja izuzetno uspješan primjer integracije turizma, kulture i ruralnog razvoja. Njihov model poslovanja baziran na autentičnosti, saradnji sa lokalnom zajednicom i održivom turizmu pozicionira ih kao jednog od vodećih aktera u sektoru ruralnog turizma u Hercegovini. Kroz kvalitetnu ponudu, brendiranje i stalna ulaganja u razvoj, kompanija nastavlja da doprinosi očuvanju hercegovačke tradicije i privlačenju turista iz cijelog svijeta.
Lokacija firme
Hercegovačko selo d.o.o. Čitluk
© 2025 Poslovno LLC